.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخلاف ادعای آقای استاندار ؛
ادامه آتش سوزی جنگلها !
آتش سوزی جنگل‌ها همچنان ادامه داشته و نه تنها برخلاف ادعای مسئولان شدت آن نه‌تنها کم نشده است بلکه گستردگی آتش‌سوزی و دود حاصل از آن به حدی است که تنفس در هوا را برای مردم محلی مختل کرده است.
ادامه آتش سوزی جنگلها !

آتش جنگل‌های گلستان و مینودشت همچنان ادامه داشته و نه تنها برخلاف ادعای مسئولان شدت آن نه‌تنها کم نشده است بلکه گستردگی آتش‌سوزی و دود حاصل از آن به حدی است که تنفس در هوا را برای مردم محلی مختل کرده است.

یک فعال زیست‌ محیطی می‌گوید: آتش‌ که از جنگل‌های پارک ملی گلستان تا نزدیکی‌های مینودشت گرگان ادامه داشته است درحالی که بنا براعلام استاندار گلستان مهار شده بود همچنان ادامه دارد.

علی فلاح فعال زیست‌ محیطی و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد آتش‌سوزی منطقه مینودشت در استان گلستان گفت: شواهد عینی حاکی است که آتش‌سوزی‌های منطقه مینودشت گلستان به حدی است که دود و آتش زندگی مردم را مختل کرده است.

اوادامه داد: این آتش‌سوزی که از جنگل‌های پارک ملی گلستان تا نزدیکی‌های مینودشت گرگان ادامه داشته است درحالی که بنا براعلام استاندار گلستان مهار شده بود همچنان ادامه دارد.

آتش جنگل‌های گلستان و مینودشت که از اول آذرماه شروع شده همچنان ادامه داشته و نه تنها برخلاف ادعای مسئولان شدت آن نه‌تنها کم نشده است بلکه گستردگی آتش‌سوزی و دود حاصل از آن به حدی است که تنفس در هوا را برای مردم محلی مختل کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گ 22 آذر 1389
ادا مه آتش سوزي فاجعه و اعلان بسيج عمومي براي حفظ جنگل اين ثروت خدادي
فرهاد 22 آذر 1389
ـخه وقتي امكانات كشور به 3تا بالگرد ختم ميشه آقاي استاندار چيكار ميتونه بكنه.بهتر بجاي زير سوال بردن استاندار بريد سراغ آقايون بالا دستي كه دوس ندارن تجهيزات بدن.
محمد 22 آذر 1389
منظور مهندس قناعت استاندارگلستان این بود که آتش سوزی در دومرحله صورت گرفته است مورد اول تا 4آذر که مهار واطفائ کامل شد و مرحله دوم آن که تا الان ادامه دارد و بصورت نقطه ای رخ می دهد وتاکنون 115 نقطه آتش سوزی شده است که بیش از 100 مورد آن اطفاء کامل صورت گرفته وفقط جنگل گلستان است بعلت صعب العبور بودن اطفاء آن بکندی صورت می پذیرد من یکی از شاهدان عینی هستم که می بینم نیروهای امدادی ومردمی جهت مهار واطفاء آن چقدر تلاش می کنند.به امید بارندگی روز سه شنبه که آتش کاملا خاموش شود.
لبیک ساری 22 آذر 1389
آقای قناعت در زمانی که معاون سیاسی مازندران بودند. به یکی از مراجعین گفته بودند که به علت جلسه؟؟؟ معذور از دیدارم!!! در صورتی که ایشان در اتاقشان مشغول خوردن کباب و برنج بودند. حالا هم زیاد تعجب ندارد با توجه به سوختگی سرمایه ملی ایشان می گویند که آتش مهار شده.
مسلم 22 آذر 1389
در شرایط حاد و خاص است که مدیریت قوی میتواند از بحران ها سربلند بیرون بیایند.آتش سوزی های گسترده جنگلهای استان گلستان که از آبان ماه شروع شده نه تنها مهار نشده بلکه افزایش نیز یافته است .از رییس جمهور عزیز تقاضا داریم با حضور در منطقه از نزدیک فاجعه اخیر راشاهد باشند و دستورات فوری را صادر نمایند.وکسانی که در این زمینه اگر خدای ناکرده قصوری مرتکب شده باشند برخورد نماید.
ali 22 آذر 1389
قابل توجه استاندار
مهدی 22 آذر 1389
به اون آقایی یا خانمی که طرف استاندار رو گرفتن بفرمایید .اگر روز اول به جای دروغ به مردم که برگ داره میسوزه و فراخوان عمومی برای خاموشی آتش بودیم اینگونه نمیشد.دل ما خون شد از این همه بی کفایتی.بنابر شنیده ها مسؤل عملیات هلال احمر به استاندار گلستان حالا که میگویید برگ میسوزد دو هیلوکوپتر را جهت کمک به استان گیلان و مازندران بفرستیم که با واکنش استاندار مواجه میشود که میگوید لازم نیست ما به آنها احتیاج داریم.
محسن 22 آذر 1389
آقای دروغگو بهتره یک نگاه به جعفر آباد گرگان.محمد آباد علی آباد و ماهیان و ... بیاندازید کجا فقط جنگل داره میسوزه
زنده باد گرگانو گلستانی 22 آذر 1389
تمام این اتفاقات از زیر سر قناعت استاندار گلستانه که حتی هر کاری هم که میکنه بارون هم نمیاد!
اخه چرا فرزندان گلستانی رو برداشتی که مازندرانی بکاری ؟
خدا از این کارات قهرش اومد و امیدوارم که رییس جمهور برکناریت رو اعلام کنه
نا شناس 23 آذر 1389
خدايا شكرت كه به دا د بيتدبيري مديريت استان رسيدي و موجب نشدي خواب رفته ها را بيدار كني راستي مديري دنبال بال گردگرد مي گشت ما متوجه نشدم ما كه سم ما گرد نشد نتوانستيم كاري كنيم پس چگونه پرنده بي زبا ن با بال گرد مي توانست بپرده بهنظر مي رسد مدير كل محترم منابع طبيعي مناطق 3استان به آتش سپرده درس اطفاء حريق در جنگ را پاس نكردند يا استاد به آنها محبت نمره نمودند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.